It Ain't Half Hot Mum

3 mei 2024 - Uggalboda, Sri Lanka

Lieve help.... Wat is het hier warm. De hele dag veel zon, lichte bries en hoge temperatuur. En geen spatje regen hier. Elders is er denk ik wel wat gevallen, in de verte zag je het af en toe oplichten en hoorde je een beetje gerommel. Maar voor de verandering hier nog niets.

Dus wat hebben deze twee dames vandaag gedaan? Ontbijt om acht uur, daarna lekker het zwembad in. Toen nog even een bakkie koffie bij het zwembad om vervolgens gezellig aan de voorkant van het huis op een soort terrasje met de ventilator aan te gaan zitten en veel water drinken en verder vooral heel rustig niks doen. Want het was gewoon veel te warm. Wederom heerlijk gegeten en plannen gemaakt om een aantal keer op pad te gaan, de masseur te laten komen.

Verder hebben de prikkebeestjes mij weer gevonden, al moet ik zeggen dat de roller met Deet wel enigszins effect heeft. Op de plekken die wel door iets te pakken zijn genomen smeer ik lavendel olie, de jeuk vermindert erdoor en de allergische reactie lijkt te versnellen. En verder is het gewoon negeren en blijven smeren. Carla heeft totaal geen last ervan, geen enkel insectje vind haar lekker. Ben eerlijk gezegd wel een beetje jaloers op haar. Maar 't is wat het is, kan er niks aan veranderen. C'est la vie.

1. Leonie Maat:
    4 mei 2024
    Ja vervelend, mij moeten ze ook altijd hebben. Geniet van de mooie dingen en de koelte op het terras. Liefs
  2. Ans:
    4 mei 2024
    Gedwongen tot rust komen.
    Ook niet verkeerd lijkt me.
    Het zou mij ook zo vergaan.
    Geniet van de verwennerij, massage en het water.

Jouw reactie