Een warm welkom

2 mei 2024 - Uggalboda, Sri Lanka

En zo zijn we, Carla en ik, na een behoorlijk turbulente vliegreis, compleet met een paar fikse onweersbuien, gearriveerd op Sri Lanka. Het land waar de lokale bevolking van nature een prettige vriendelijkheid uitstraalt naar de toeristen. Waar de warmte en hoge luchtvochtigheid als een deken over je heen komt zodra je uit de met airco geconditioneerde aankomst / vertrekhal naar buiten loopt. Na een hartelijke begroeting door de manager en tevens goede vriend arriveren we middels een korte rit op het resort. Waar de overige leden van de crew ons komt begroeten. Veel bijpraten onder het genot van de plaatselijke lekkernij, een glaasje arak. Vervolgens een heerlijke maaltijd genuttigd. En daarna slaat de vermoeidheid toe en wordt er een douche genomen. Ik ben halverwege met uitpakken, heb de eerste spin al op bezoek gehad. Nu op bed, onder de klamboe, nog even een verslagje schrijven. Mijn lichaam heeft nog last van de vliegreis, voel het schudden nog al lig ik gewoon stil. Bekende maar toch rare gewaarwoording. Ogen zijn al drie keer dicht gevallen, telefoon ook drie keer uit mijn hand. Hoogste tijd om te gaan slapen.

Toedels en tot een volgende keer.

1. Ans:
    2 mei 2024
    De spinnen zijn gek op je. Ha ha.
    Leuk dit te lezen.
    Rust lekker uit en laat jullie verwennen.
    Zwemmen, lekkere massage enz.
  2. Irene van der laarse Kraijesteijn:
    3 mei 2024
    Zo meiden! Wat een wilde vlucht! Nu relaxed en even de jetlag uit laten werken;))
    Geniet. Weer hier weer kltn vd bk,)
    Stuur aub de zon!! Zon der spinnen graag!
    Liefs

Jouw reactie