En de reis gaat naar...

21 april 2024 - Boskoop, Nederland

In mijn vorige reislogger verslagjes heb ik me daar niet echt veel over uitgelaten. Hoogste tijd dus om te vertellen waar de reis dus precies naartoe gaat. We gaan naar Resort Like No Other, een klein maar heel fijn pareltje van een resort. Het bevindt zich in Uggalboda, een kleine plaats ten noord-oosten van Colombo en ten zuid-oosten van Negombo, 20 minuutjes met de tuktuk van het Bandaranaike International Airport. Ga je op google maps kijken, zet het dan op satelietbeeld, dan zie je dat het midden in druk bevolkt maar aardig jungle-achtige begroeid gebied is. Was het zo'n kleine 10 jaar geleden erg rustig in de omgeving, de laatste jaren zijn er aardig wat huisjes in de nabijheid van het resort neer gezet en is het een stuk levendiger geworden. De locale bevolking komt graag naar het resort om gebruik te maken van het zwembad, de ruimte eromheen en de mogelijkheid er te kunnen eten. Hierdoor is het heel goed mogelijk voor toeristen die op zoek zijn naar gezelligheid om kennis te maken met de gastvrijheid van de Sri Lankaanse bevolking.

Het resort heeft 8 kamers voor max 20 personen. Wil je meer weten? Neem dan eens een kijkje op de pagina's op Facebook en Instagram. Die zijn up-to-date met foto's en verdere informatie.

Jouw reactie